Новини

У березні 2021 року прийнято рекордну кількість дзвінків

У березні 2021 року сall-центром Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради прийнято рекордну кількість дзвінків - 16 305 одеситів отримали консультацію з різних питань, з них 4 100 громадян скористалися послугою зворотного зв'язку та понад 6 000 громадян були записані на прийом до ЦНАПу для подачі документів.

У порівняння з минулими роками ці показники були значно нижчі :

у березні 2020 року - 12 058 одеситів,
у березні 2019 року - 9 933 одеситів,
у березні 2018 року - 9 238 одеситів,
у березні 2017 року - 6 239 одеситів.

Також на сайті Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради можна отримати консультацію за допомогою оnline-чату. Впродовж березня прийнято понад 1 100 звернень через онлайн-консультанта та більш ніж 340 звернень надійшло електронною поштою (dnap@omr.gov.ua).

Нагадуємо, звернення до call-центру можливо за телефоном 705-55-55 (1535), з додатковою цифрою "9". Якщо немає можливості чекати на лінії - реалізована можливість залишити повідомлення про зворотний зв'язок. Для цього, після номеру телефону 705-55-55 та цифри "9" необхідно натиснути ("1") і наш адміністратор вам зателефонує.

Сall-центр працює в такому режимі:
Понеділок - 9.00-.18.00
Вівторок - 9.00 - 20.00
Середа - 9.00-.18.00
Четвер - 9.00 - 20.00
П'ятниця - 9.00-.18.00
Субота - 9.00 - 16.45

Всі новини