Послуги

 > 

Реклама та вивіски

 > 

(023-7) Реєстрація та введення до електронного реєстру обліку вивісок

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява суб'єкта звернення про надання адміністративної послуги, встановленого зразка, заповнена належним чином (оформлюється адміністратором)
    2. Належним чином оформлений та узгоджений технічний паспорт вивіски - 2 екземпляри
    3. Документ, що посвідчує особу
    4. Документ, що підтверджує повноваження особи
    5. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    6. Опис (оформлюється адміністратором)
    7. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України «Про адміністративні послуги»
    2. Закон України «Про рекламу»
    3. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами»
    4. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 р. № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» зі змінами
    5. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (із змінами)
    6. Рішення Одеської міської ради від 14.02.2008 № 178 «Про порядок розміщення вивісок на території міста Одеси» (із змінами)

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

 

Строк дії адміністративної послуги:  термін дії технічного паспорта визначається в залежності від строків дії узгоджень уповноважених органів (зацікавлених осіб) та з урахуванням встановлених термінів дії документів, що підтверджують право власності (користування) приміщенням (територією), в якому (на якій) здійснюється господарська діяльність та біля входу до якого (якої) розміщується вивіска.
Якщо уповноваженими органами (зацікавленими особами) встановлено безстрокову дію узгоджень, технічний паспорт реєструється без встановлення кінцевого терміну дії.

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги :

1. Подання суб’єктом звернення неповного пакета документів, необхідного для отримання адміністративної послуги, згідно із встановленим вичерпним переліком;
2. Відсутність необхідних узгоджень відповідних органів:
узгодження місця розташування вивіски - з власником цього місця або його уповноваженою особою, а також з співвласниками приміщень, інтереси яких зачіплюються при розміщенні вивіски;
узгодження вивіски та її відповідності дизайну міського середовища - з управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради;
узгодження можливості розташування вивіски на пам’ятці історії та архітектури, в межах зони охорони такої пам’ятки - з уповноваженим органом з питань охорони об’єктів культурної спадщини.

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян  за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

Реєстрація технічного паспорту вивіски в електронному реєстрі обліку вивісок або лист з обґрунтуванням підстав відмови