Послуги

 > 

Культура та культурна спадщина

 > 

(025-2) Висновок щодо відчуження або передачі у користування нерухомих об’єктів культурної спадщини

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява суб'єкта звернення про надання адміністративної послуги, встановленого зразка, заповнена належним чином (оформлюється адміністратором)
    2. Копія документу, що підтверджує право власності на об’єкт нерухомого майна (надається у разі відсутності інформації щодо реєстрації права власності на об’єкт нерухомого майна у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно або Реєстрі прав власності на нерухоме майно)
    3. Копія технічного паспорта приміщень об’єкту відчуження
    4. Схема розташування об'єкта нерухомості (викопіювання з плану-схеми карти м. Одеси або інших топографічних даних)
    5. Копія документів, що підтверджують зміну прізвища, власного імені, по батькові власника пам’ятки місцевого значення або її частини (у разі коли наявна розбіжність між даними в заяві та даними зазначеними в правовстановлюючих документах власника/користувача пам’ятки місцевого значення або її частини)
    6. Документ, що підтверджує повноваження особи
    7. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    8. Документ, що посвідчує особу
    9. Опис (оформлюється адміністратором)
    10. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України «Про адміністративні послуги»
    2. Закон України «Про охорону культурної спадщини»
    3. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 29.12.2016 № 337 «Про затвердження ДБН А.2.2-14:2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування»
    4. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
    5. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» зі змінами

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

 

Строк дії адміністративної послуги:  до зміни власника/користувача нерухомого об’єкта культурної спадщини.

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. Подання суб'єктом звернення неповного пакета документів або інформації, необхідних для одержання адміністративної послуги, згідно із встановленим вичерпним переліком.
  2. Виявлення в документах, поданих суб'єктом звернення, недостовірних відомостей.
  3. Відсутність або невідповідність даних/відомостей  у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно або Реєстрі прав власності на нерухоме майно.

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян  за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

Висновок щодо відчуження або передачі у користування нерухомих об’єктів культурної спадщини або лист з обґрунтуванням підстав відмови.