Послуги

 > 

Медицина

 > 

(056-2) Повідомлення про продукцію, яка не відповідає загальній вимозі щодо безпечності продукції, органам державного ринкового нагляду від суб’єкта господарювання

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява на отримання адміністративної послуги (оформлюється адміністратором)
    2. Повідомлення про продукцію, яка не відповідає загальній вимозі щодо безпечності продукції за формою, встановленою додатком 1 до Порядку подання повідомлення про продукцію, яка не відповідає загальній вимозі щодо безпечності продукції, органам державного ринкового нагляду, затвердженого Постановою КМУ від 26.12.2011 № 1401
    3. Документ, що посвідчує особу
    4. Документ, що підтверджує повноваження (у разі подання заяви та документів уповноваженою особою)
    5. РНОКПП
    6. Опис (оформлюється адміністратором)
    7. Талон попереднього запису на прийом (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України "Про адміністративні послуги" від 06.09.2012 № 5203-VI
    2. Закон України "Про основні засади державного нагляду у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 № 877-V
    3. Закон України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" від 02.12.2010 № 2735-VI
    4. Постанова КМУ від 26.12.2011 № 1401 "Про затвердження Порядку подання повідомлення про продукцію, яка не відповідає загальній вимозі щодо безпечності продукції, органам державного ринкового нагляду"

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:
Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Підстава для одержання адміністративної послуги:
Виявлення продукції (медичні вироби для діагностіки in vitro, активні медичні вироби, які імплантують)яка не відповідає загальній вимозі щодо безпечності продукції.

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом у Єдиний центр звернень громадян за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 ( з мобільного телефону)

Лист-відповідь про результати розгляду повідомлення та вжиті заходи