Послуги

 > 

Будівництво

 > 

(031-1) Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява на отримання адміністративної послуги (оформлюється адміністратором)
    2. Заява про видачу дозволу на порушення об’єктів благоустрою (додаток 1 до Типового порядку)
    3. Копія погодженої та затвердженої відповідно до діючого законодавства проєктної документації з наведеними технологічними термінами проведення робіт
    4. Гарантійний лист/и спеціалізованого підприємства стосовно відновлення порушеного об’єкту благоустрою
    5. Копія договору між замовником та виконавцем робіт (за наявності та в разі проведення робіт підрядною організацією)
    6. (Для аварійних робіт) Дефектний акт про виникнення аварійної ситуації, погоджений балансоутримувачем інженерної мережі
    7. (Для аварійних робіт) Викопіювання з топографо-геодезичного плану міста із зазначенням місця виконання робіт
    8. (Для аварійних робіт) Гарантійний лист/и спеціалізованого підприємства стосовно відновлення порушеного об’єкту благоустрою
    9. Документ, що посвідчує особу
    10. Документ, що підтверджує повноваження особи
    11. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    12. Опис (оформлюється адміністратором)
    13. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України «Про адміністративні послуги»
    2. Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»
    3. Закон України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»
    4. Закон України «Про благоустрій населених пунктів»
    5. Постанова Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 870 «Про затвердження Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів»
    6. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
    7. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» (зі змінами)
    8. Рішення Одеської міської ради від 23.12.2011 № 1631-VI «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстова частина) у новій редакції» (зі змінами)
    9. Рішення Одеської міської ради від від 03.02.2021 № 35-VIII «Про створення Департаменту з благоустрою міста Одеської міської ради»

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

 

Строк дії адміністративної послуги: не може перевищувати один рік.

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:  
- подання суб’єктом звернення неповного пакета документів, необхідного для отримання адміністративної послуги, згідно із встановленим вичерпним переліком; 
- невідповідність поданих документів вимогам законодавства; 
- виявлення в документах, поданих суб’єктом звернення, недостовірних відомостей.

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян  за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою або лист з обгрунтуванням підстав відмови