Послуги

 > 

Медицина

 > 

(056-1) Повідомлення про продукцію, яка не відповідає загальній вимозі щодо безпечності продукції, органам державного ринкового нагляду від споживача

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява на отримання адміністративної послуги (оформлюється адміністратором)
    2. Звернення відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України "Про загальну безпечність нехарчової продукції" із дотриманням вимог ст. 5 Закону України "Про звернення громадян"
    3. Відповідно до аб. 5 ч. 1 ст. 6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" документи чи їх копії, що підтверджують такі порушення (за наявності)
    4. Документ, що посвідчує особу
    5. Документ, що підтверджує повноваження (у разі подання заяви та документів уповноваженою особою)
    6. РНОКПП
    7. Опис (оформлюється адміністратором)
    8. Талон попереднього запису на прийом (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України "Про адміністративні послуги" від 06.09.2012 № 5203-VI
    2. Закон України "Про загальну безпечність нехарчової продукції" від 02.12.2010 № 2736-VI
    3. Закон України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 № 393/96-ВР
    4. Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 № 877-V

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:
Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Підстава для одержання адміністративної послуги:
Порушення права споживача (користувача) на безпечність продукції (медичних виробів, медичних виробів для діагностики in vitro, активних медичних виробів, які імплантують).

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом у Єдиний центр звернень громадян за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 ( з мобільного телефону)

 

 Лист-відповідь про результати розгляду звернення та вжиті заходи