-
Перелік документів необхідних для отримання послуги
- Заява на отримання адміністративної послуги (оформлюється адміністратором)
- Заява за формою згідно з додатком 4 до Порядку
- Документ, що посвідчує особу заявника
- Документ, що підтверджує повноваження особи як представника (у разі подання документів представником особи)
- Документ, що підтверджує присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, або повідомлення про відмову від його прийняття заявником
- Документ, що підтверджує право власності на житло
- Документи, які підтверджують повноваження наймача (договір найму і та ін.) - при отриманні Відомостей про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні комунальної/державної власності
- Будинкова книга - при отриманні Відомостей про зареєстрованих осіб у приватному домоволодінні вперше
- Опис
- Лист про проходження справи
- Талон запису на прийом
- Запит про надання відомостей про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку
-
Форми документів (для попереднього заповнення)
-
Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
- Закон України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні"
- Закон України "Про адміністративні послуги"
- Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»
- Постанова КМУ "Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру" від 02.03.2016 № 207
- Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
- Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» (зі змінами)
- Порядок надання відомостей про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку, затверджений наказом Департаменту надання адміністративних послуг від 19.06.2020 № 86
Місце звернення:
Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради та його структурні підрозділи.
В якому розмірі справляється адміністративний збір?
Послуга надається безкоштовно.
Хто може звертатись за отриманням відомостіей про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку?
Для отримання відомостей про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку можуть звертатись тільки власники/співлавласники житлового приміщення/будинку.
Чи можна отримати відомості про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку через представника?
Так. Представник подає документ, що посвідчує особу та документ, що посвідчує повноваження представника (нотаріально засвідчена довіреність).
Додаткова інформація
Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом у Єдиний центр звернень громадян за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 ( з мобільного телефону).
Відомості про зареєстрлованих осіб у житловому приміщенні/будинку або Рішення про відмову в наданні відомостей про зареєстрвоаних осіб у житловому приміщенні/будинку.