Послуги

 > 

Транспорт

 > 

(041-2) Погодження схеми розміщення майданчиків для паркування транспортних засобів та спеціально відведених автостоянок (Суворовська районна адміністрація ОМР)

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява суб'єкта звернення про надання адміністративної послуги, встановленого зразка, заповнена належним чином (оформлюється адміністратором)
    2. Схема розміщення майданчиків для паркування транспортних засобів та спеціально відведених автостоянок, погоджена у встановленому порядку
    3. Документ, що посвідчує особу
    4. Документ, що підтверджує повноваження особи
    5. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    6. Опис (оформлюється адміністратором)
    7. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України «Про адміністративні послуги»
    2. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» пп. пп. 4, 7-1 п. «а» ст. 30
    3. Закон України «Про дорожній рух»
    4. Закон України «Про благоустрій населених пунктів», п.п. 5, 6 ч. 2
    5. Постанова Кабінету Міністрів України від 03.12. 2009 р. № 1342 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів»
    6. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 р. № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
    7. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 р. № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» (зі змінами)
    8. Рішення Одеської міської ради від 23.12.2011 р. № 1631-VI «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстова частина) у новій редакції» (зі змінами)
    9. Рішення Одеської міської ради від 20.09.2011р. № 1251-VI «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м.Одесі» (зі змінами)
    10. Рішення Одеської міської ради від 07.12.2016 р. № 1328-VII «Про затвердження положень про районні адміністрації Одеської міської ради» (зі змінами)

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

 

Строк дії адміністративної послуги:  На час функціонування майданчика для паркування транспортних засобів та спеціально відведеної автостоянки.

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:
  1. подання суб’єктом звернення неповного пакета документів, необхідного для отримання адміністративної послуги, згідно із встановленим вичерпним переліком;
  2. невідповідність поданих документів вимогам законодавства;
  3. виявлення в документах, поданих суб'єктом звернення, недостовірних відомостей.

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян  за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

Погодження схеми розміщення майданчиків для паркування транспортних засобів та спеціально відведених автостоянок або лист з обґрунтуванням підстав відмови