Послуги

 > 

Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради

 > 

(038-3) Укладення договору на право тимчасового користування місцями для розташування елементів вуличної торгівлі (ЕВТ)

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява суб'єкта звернення про надання адміністративної послуги, встановленого зразка, заповнена належним чином (оформлюється адміністратором)
    2. Фотофіксація місця розташування з прив’язкою до місцевості
    3. Інформація про тип, розміри та способи розміщення елементів вуличної торгівлі, а також реквізити замовника (найменування, ПІБ, адреса, контактна інформація та таке інше)
    4. Документ, що посвідчує особу
    5. Документ, що підтверджує повноваження особи
    6. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    7. Опис (оформлюється адміністратором)
    8. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України «Про адміністративні послуги»
    2. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»
    3. Закон України «Про благоустрій населених пунктів»
    4. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
    5. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 р. № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» зі змінами;
    6. Рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 № 3961- VI «Про розгляд подання заступника прокурора міста Одеси від 19.07.2013 року № 07/1-7690вх13 про скасування рішення Одеської міської ради від 18.07.2013 року № 3646-VI «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та елементів вуличної торгівлі у місті Одесі» зі змінами
    7. Рішення Одеської міської ради від 23.12.2011 № 1631-VI «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстова частина) у новій редакції» (зі змінами)

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

 

Строк дії адміністративної послуги:  не встановлено.

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги: 

 

- подання суб'єктом звернення неповного пакета документів, необхідного для отримання адміністративної послуги, відповідно до встановленого вичерпним переліком

- невідповідність поданих документів вимогам законодавства

- виявлення в документах, поданих суб'єктом звернення, недостовірних відомостей

- наявність заборгованості за раніше укладеними договорами на право тимчасового користування місцями для розміщення елементів вуличної торгівлі та / або тимчасових споруд

 

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян  за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

 Договір на право тимчасового користування місцями для розташування елементів вуличної торгівлі, або лист з обґрунтуванням причин відмови.