Послуги

 > 

Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради

 > 

(038-4) Надання висновку щодо можливості переоформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів ОМР)

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява суб'єкта звернення про надання адміністративної послуги, встановленого зразка, заповнена належним чином (оформлюється адміністратором)
    2. Примірник паспорту прив'язки, що підлягає переоформленню
    3. Документ, який засвідчує набуття права власності на ТС
    4. Банківські реквізити, ідентифікаційний код юридичної особи, або фізичної особи – підприємця (заповнюється у заяві)
    5. Акт звірки взаєморозрахунків, який підтверджує відсутність заборгованості за право користування місцем розташування ТС у попереднього власника ТС
    6. Документ, що посвідчує особу
    7. Документ, що підтверджує повноваження особи
    8. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    9. Опис (оформлюється адміністратором)
    10. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України від 06.09.2012 № 5203-VI «Про адміністративні послуги»
    2. Закон України від 17.02.2011 р. № 3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності»
    3. Закон України від 06.09.2005 р. № 2807-VI «Про благоустрій населених пунктів»
    4. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 р. № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності»
    5. Рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 р. № 3961- VI «Про розгляд подання заступника прокурора міста Одеси від 19.07.2013 року № 07/1-7690вх13 про скасування рішення Одеської міської ради від 18.07.2013 року № 3646-VI «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та елементів вуличної торгівлі у місті Одесі»
    6. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 р. № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
    7. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 р. № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» зі змінами
    8. Регламент взаємодії виконавчих органів Одеської міської ради з питань розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в м.Одеса від 31.08.2015 р. №59/19/05-06/31ОД

 Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

 

Строк дії адміністративної послуги:  не встановлено

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги: надання неповного пакету документів.
 
Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян  за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

 

 

 Висновок щодо можливості переоформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності або лист з обґрунтуванням підстав відмови.