Послуги

 > 

Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради

 > 

(038-11) Комплексна послуга "Укладення договору на право тимчасового користування місцями для розташування тимчасових споруд"

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява суб'єкта звернення про надання адміністративної послуги, встановленого зразка, заповнена належним чином (оформлюється адміністратором)
    2. Графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані суб’єктом господарювання у довільній формі на топографо-геодезичній основі (М 1:500), у 2-х примірниках
    3. Схема розміщення ТС, у 2-х примірниках
    4. Ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб'єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, у 2-х примірниках
    5. Схема благоустрою прилеглої території, складена замовником або суб'єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію, архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів». У разі розміщення ТС на об’єкті благоустрою зеленого господарства, який знаходиться на балансі КП «Міськзелентрест», КП «Парки Одеси», або іншого комунального підприємства - балансоутримувача, - необхідне додаткове погодження схеми благоустрою прилеглої території з КП «Міськзелентрест», КП «Парки Одеси» або з відповідним комунальним підприємством – балансоутримувачем, у 2-х примірниках
    6. Технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж, у 2-х примірниках
    7. Запит на надання висновку щодо можливості установки ТС за конкретною адресою (оформлюється адміністратором)
    8. Запит на надання повідомлення щодо відповідності намірів розташування тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (ТС)/ надання паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (ТС) (оформлюється адміністратором)
    9. Висновок уповноваженого органу (управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради) щодо можливості встановлення ТС за конкретною адресою.
    10. Документ, що посвідчує особу
    11. Документ, що підтверджує повноваження особи
    12. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    13. Опис (оформлюється адміністратором)
    14. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України від 06.09.2012 р. № 5203-VI «Про адміністративні послуги»
    2. Закон України від 17.02.2011 р. № 3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності»
    3. Закон України від 06.09.2005 р. №2807-VI «Про благоустрій населених пунктів»
    4. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 р. № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності»
    5. Рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 р. № 3961- VI «Про розгляд подання заступника прокурора міста Одеси від 19.07.2013 року № 07/1-7690вх13 про скасування рішення Одеської міської ради від 18.07.2013 року № 3646-VI «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та елементів вуличної торгівлі у місті Одесі»
    6. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 р. № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
    7. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 р. № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» зі змінами;
    8. Регламент взаємодії виконавчих органів Одеської міської ради з питань розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в м.Одеса від 31.08.2015 р. № 59/19/05-06/31ОД

 Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

 

Строк дії адміністративної послуги:  протягом терміну дії паспорта прив’язки.

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги: неповний пакет документів або подані документи не відповідають вставленим вимогам.

З метою спрощення процедури надання адміністративних послуг, пов’язаних з розміщенням тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, наказом Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради, управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради та управління архітектури та містобудування Одеської міської ради від 31.08.2015 № 59/19/05-06/31ОД затверджений Регламент взаємодії виконавчих органів Одеської міської ради з питань розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Одеса, яким мінімізується участь суб'єкта звернення та впроваджується процедура одночасного прийому всіх документів, необхідних для отримання відповідних адміністративних послуг, та принцип взаємодії «організація - організація» на всіх етапах розгляду поданих суб'єктом звернення документів.

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян  за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

Договір на право тимчасового користування місцями для розміщення тимчасових споруд або лист з обґрунтуванням підстав відмови