Послуги

 > 

Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради

 > 

(044-19) Надання відомостей про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява на отримання адміністративної послуги (оформлюється адміністратором)
    2. Заява за формою згідно з додатком 4 до Порядку
    3. Документ, що посвідчує особу заявника
    4. Документ, що підтверджує повноваження особи як представника (у разі подання документів представником особи)
    5. Документ, що підтверджує присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, або повідомлення про відмову від його прийняття заявником
    6. Документ, що підтверджує право власності на житло
    7. Документи, які підтверджують повноваження наймача (договір найму і та ін.) - при отриманні Відомостей про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні комунальної/державної власності
    8. Будинкова книга - при отриманні Відомостей про зареєстрованих осіб у приватному домоволодінні вперше
    9. Опис
    10. Лист про проходження справи
    11. Талон запису на прийом
    12. Запит про надання відомостей про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні"
    2. Закон України "Про адміністративні послуги"
    3. Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»
    4. Постанова КМУ "Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру" від 02.03.2016 № 207
    5. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
    6. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» (зі змінами)
    7. Порядок надання відомостей про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку, затверджений наказом Департаменту надання адміністративних послуг від 19.06.2020 № 86

Місце звернення:
Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради та його структурні підрозділи.

В якому розмірі справляється адміністративний збір?
Послуга надається безкоштовно.

Хто може звертатись за отриманням відомостіей про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку?
Для отримання відомостей про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку можуть звертатись тільки власники/співлавласники житлового приміщення/будинку.

Чи можна отримати відомості про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку через представника?
Так. Представник подає документ, що посвідчує особу та документ, що посвідчує повноваження представника (нотаріально засвідчена довіреність).

Додаткова інформація
Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом у Єдиний центр звернень громадян за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 ( з мобільного телефону).

Відомості про зареєстрлованих осіб у житловому приміщенні/будинку або  Рішення про відмову в наданні відомостей про зареєстрвоаних осіб у житловому приміщенні/будинку.