Послуги

 > 

Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради

 > 

(045-19) Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт (Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради)

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява суб'єкта звернення на отримання адміністративної послуги, встановленого зразка, заповнена належним чином (оформлюється адміністратором)
    2. Повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт за формою згідно з додатком 1 до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466
    3. Заява згідно з додатком 3 до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 (у разі самостійного виявлення технічної помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) або отримання відомостей про виявлення недостовірних даних у поданому повідомленні про початок виконання підготовчих робіт)
    4. Документ, що посвідчує особу
    5. Документ, що підтверджує повноваження особи
    6. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    7. Опис (оформлюється адміністратором)
    8. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI
    2. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI
    3. Постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт»
    4. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
    5. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» (зі змінами)

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:
Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:
Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

Строк дії адміністративної послуги: -.

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги: -.

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

1. Внесення достовірної інформації, зазначеної у повідомленні про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт, до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів та лист-інформування;


2. Виключення з єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів відомостей щодо внесення даних, зазначених у повідомленні, в якому виявлено технічну помилку або недостовірні дані (у разі внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт у зв’язку з самостійним виявленням технічної помилки або отримання відомостей про виявлення недостовірних даних)