Послуги

 > 

Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради

 > 

(020-9) Надання паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (ТС)

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява суб'єкта звернення про надання адміністративної послуги, встановленого зразка, заповнена належним чином (оформлюється адміністратором)
    2. Реквізити замовника (найменування, ПІБ, адреса, контактна інформація) заповнюється у заяві
    3. Копія листа-повідомлення управління архітектури та містобудування щодо відповідності намірів розташування ТС
    4. Ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50, які виготовляє суб’єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, у 2-х примірниках
    5. Схема благоустрою прилеглої території, складена замовником або суб’єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, у 2-х примірниках;
    6. Технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж
    7. Документ, що посвідчує особу
    8. Документ, що підтверджує повноваження особи
    9. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    10. Опис (оформлюється адміністратором)
    11. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України від 06.09.2012 р. № 5203-VI «Про адміністративні послуги»
    2. Закон України від 17.02.2011 р. № 3038-VІ «Про регулювання містобудівної діяльності»
    3. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 р. № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності»
    4. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 р. № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
    5. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 р. № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» (зі змінами)
    6. Рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 р. № 3961 –VI «Про розгляд подання заступника прокурора міста Одеси від 19.07.2013 року № 07/1-7690вх.13 про скасування рішення Одеської міської ради від 18.07.2013 р. № 3646-VI «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та елементів вуличної торгівлі у місті Одесі»

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

 

Строк дії адміністративної послуги: визначається у листі уповноваженого органу.

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. подання неповного пакету документів;
  2. подання недостовірної або застарілої інформації, або ескізу і схеми незадовільної якості;
  3. невідповідність намірів нормативно-правовим актам, що зазначені у п.4,6,7 містобудівній документації, державним будівельним нормам і стандартам.

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян  за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

Паспорт прив`язки тимчасової споруди, або лист з обґрунтуванням підстав відмови.