Послуги

 > 

Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради

 > 

(020-11) Внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (ТС)

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява суб'єкта звернення про надання адміністративної послуги, встановленого зразка, заповнена належним чином (оформлюється адміністратором)
    2. Заява фізичної особи - підприємця, або юридичної особи щодо внесення змін до паспорту прив’язки ТС в частині ескізів фасаду
    3. Діючий паспорт ТС
    4. Нові ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50, які виготовляє суб’єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, у 2-х примірниках
    5. Документ, що посвідчує особу
    6. Документ, що підтверджує повноваження особи
    7. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    8. Опис (оформлюється адміністратором)
    9. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України від 06.09.2012 р. № 5203-VI «Про адміністративні послуги»
    2. Закон України від 17.02.2011 р. № 3038-VІ «Про регулювання містобудівної діяльності»
    3. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 р. № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності»
    4. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 р. № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
    5. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 р. № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» (зі змінами)
    6. Рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 р. № 3961 –VI «Про розгляд подання заступника прокурора міста Одеси від 19.07.2013 року № 07/1-7690вх.13 про скасування рішення Одеської міської ради від 18.07.2013 р. № 3646-VI «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та елементів вуличної торгівлі у місті Одесі», Рішення Одеської міської ради від 23.12.2011 р. № 1631-VI «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстова частина) у новий редакції» зі змінами від 27.08.2014 р.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

 

Строк дії адміністративної послуги:  на строк, зазначений в паспорті тимчасової споруди, що переоформлювався.
Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. подання неповного пакета документів;
  2. подання недостовірної або застарілої інформації, або ескізу;
  3. невідповідність намірів нормативно-правовим актам, а також, містобудівній документації, державним будівельним нормам і стандартам.

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян  за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

Паспорт прив’язки тимчасової споруди з внесеними змінами  або лист з обґрунтуванням підстав відмови