Послуги

 > 

Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради

 > 

(020-14) Надання рішення про анулювання паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради)

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява суб'єкта звернення про надання адміністративної послуги, встановленого зразка, заповнена належним чином (оформлюється адміністратором)
    2. Лист - висновок уповноваженого органу (управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради)
    3. Документ, що посвідчує особу
    4. Документ, що підтверджує повноваження особи
    5. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    6. Опис (оформлюється адміністратором)
    7. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України від 17.02.2011 р. № 3038-VІ «Про регулювання містобудівної діяльності», ст. 28 (зі змінами)
    2. Закон України «Про благоустрій населених пунктів»
    3. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 р. № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності»
    4. Рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 р. № 3961 –VI «Про розгляд подання заступника прокурора міста Одеси від 19.07.2013 року № 07/1-7690вх.13 про скасування рішення Одеської міської ради від 18.07.2013 р. № 3646-VI «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та елементів вуличної торгівлі у місті Одесі»,
    5. Рішення Одеської міської ради від 23.12.2011 р. № 1631-VI «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстова частина) у новий редакції» зі змінами від 27.08.2014 р.

 Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

 

Строк дії адміністративної послуги:  відсутній.

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. подання неповного пакету документів.

  2. подання недостовірної або застарілої інформації.

  3. невідповідність намірів нормативно-правовим актам, що зазначені у п.4, 6, 7 даної картки, містобудівній документації, державним будівельним нормам і стандартам.


Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян  за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

Рішення про анулювання паспорта прив’язки тимчасової споруди або лист з обґрунтуванням підстав відмови.