Послуги

 > 

Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради

 > 

(020-15) Погодження технічного паспорта вивіски

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява суб'єкта звернення про надання адміністративної послуги, встановленого зразка, заповнена належним чином (оформлюється адміністратором)
    2. Лист управління реклами щодо можливості розташування вивіски
    3. Два примірника Технічного паспорту виконаного самостійно за встановленою формою до якого входять:
    4. копія документа, що підтверджує право власності (користування) приміщенням, в якому здійснюється господарська діяльність (свідоцтво на право власності; договір оренди або суборенди приміщення)
    5. копії документів, що підтверджують право власності (користування) торговельною маркою - знаком для товарів та послуг (отримується у торгівельно-промисловій палаті України )
    6. ескіз вивіски, виконаний професійно, з зазначенням розмірів, матеріалів виготовлення, конструкції кріплення, засобів підсвічення) (виконується архітектором дизайнером, або особисто).
    7. узгодження місця розташування вивіски з власником цього місця, також з співвласниками приміщень, інтереси яких зачіплюються при розміщенні вивіски.
    8. у разі розміщення вивіски у відповідних зонах охорони пам’яток культурної спадщини погодження з уповноваженим органом з питань охорони об'єктів культурної спадщини.
    9. Документ, що посвідчує особу
    10. Документ, що підтверджує повноваження особи
    11. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    12. Опис (оформлюється адміністратором)
    13. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України від 06.09.2012 р. № 5203-VI «Про адміністративні послуги»
    2. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами»
    3. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 р. № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
    4. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 р. № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» (зі змінами)
    5. Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.02.2008 № 178 «Про порядок розміщення вивісок на території міста Одеси» (зі змінами)

  Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

 

Строк дії адміністративної послуги: відсутній.

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. подання суб’єктом звернення неповного пакета документів, необхідного для отримання адміністративної послуги, згідно із встановленим вичерпним переліком;

  2. невідповідність поданих документів вимогам законодавства;

  3. виявлення в документах, поданих суб’єктом звернення, недостовірних відомостей;

  4. технічна неможливість встановлення вивіски;

  5. наявність іншої вивіски, яка має всі необхідні погодження на зазначеному місці;

  6. недотримання заявником вимог, встановлених до вивісок, передбачених розділом 2 Порядку розміщення вивісок на території міста Одеси.

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян  за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

Погодження технічного паспорта вивіски, або лист з обґрунтуванням підстав відмови.