Послуги

 > 

Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради

 > 

(020-04) Продовження терміну дії технічного паспорту вивіски (Департамент архітектури та містобудування ОМР)

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява суб'єкта звернення про надання адміністративної послуги, встановленого зразка, заповнена належним чином (оформлюється адміністратором)
    2. Лист управління реклами щодо можливості подовження строків узгодження Технічного паспорту вивіски
    3. Два примірника діючого Технічного паспорту вивіски
    4. Сучасна фотофіксація фасаду будівлі або місця встановлення вивіски (розміром 9х13 см)
    5. Документ, що посвідчує особу
    6. Документ, що підтверджує повноваження особи
    7. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    8. Опис (оформлюється адміністратором)
    9. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України від 06.09.2012 р. № 5203-VI «Про адміністративні послуги»
    2. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067 «Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами»
    3. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 р. № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
    4. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 р. № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» (зі змінами)
    5. Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.02.2008 р. № 178 «Про порядок розміщення вивісок на території міста Одеси» (зі змінами)

 Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

 

Строк дії адміністративної послуги: строк дії узгодження встановлюється суб’єктом надання адміністративної послуги.

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. подання суб’єктом звернення неповного пакета документів, необхідного для отримання адміністративної послуги, згідно із встановленим вичерпним переліком;

  2. невідповідність поданих документів вимогам законодавства;

  3. виявлення в документах, поданих суб’єктом звернення, недостовірних відомостей;

  4. подання суб’єктом звернення пакета документів пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії технічного паспорта вивіски.

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян  за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

Продовження терміну дії погодження технічного паспорта вивіски, або лист з обґрунтуванням підстав відмови.