Послуги

 > 

Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради

 > 

(020-2) Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява суб'єкта звернення про надання адміністративної послуги, встановленого зразка, заповнена належним чином (оформлюється адміністратором)
    2. Заява про видачу будівельного паспорта забудови земельної ділянки зі згодою замовника на обробку персональних даних, за формою, наведеною у додатку 1 Порядку
    3. Засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію
    4. Ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об'єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об'єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо)
    5. Проект будівництва (за наявності)
    6. Засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову (оформляється нотаріусом за встановленою формою)
    7. Документ, що посвідчує особу
    8. Документ, що підтверджує повноваження особи
    9. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    10. Опис (оформлюється адміністратором)
    11. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України «Про адміністративні послуги»
    2. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», ст. 27
    3. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2011 № 103 «Про затвердження Порядку видачі будівельного паспорту забудови земельної ділянки» (далі - Порядок)
    4. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
    5. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» (зі змінами)

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

 

Строк дії адміністративної послуги:  до закінчення будівництва.

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. Подання суб'єктом звернення неповного пакету документів, необхідного для отримання адміністративної послуги, згідно із встановленим вичерпним переліком; 

  2. Невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян  за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

Будівельний паспорт забудови земельної ділянки, або лист з обґрунтуванням підстав відмови.