Послуги

 > 

Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради

 > 

(020-3) Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява суб'єкта звернення про надання адміністративної послуги, встановленого зразка, заповнена належним чином (оформлюється адміністратором)
    2. Копія документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою
    3. Копія документа, що посвідчує право власності на об'єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, або згода його власника, засвідчена в установленому порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації)
    4. Викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000
    5. Витяг з Державного земельного кадастру
    6. Містобудівний розрахунок, що визначає інвестиційні наміри замовника, з основними параметрами об'єкта
    7. Документ, що посвідчує особу
    8. Документ, що підтверджує повноваження особи
    9. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    10. Опис (оформлюється адміністратором)
    11. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України «Про адміністративні послуги»
    2. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», ст. 29
    3. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 31.05.2017 № 135 «Про затвердження Порядку ведення реєстру містобудівних умов та обмежень»
    4. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
    5. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» (зі змінами)

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

 

Строк дії адміністративної послуги:  до закінчення будівництва.

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. Подання суб'єктом звернення неповного пакета документів, необхідного для отримання адміністративної послуги, згідно із встановленим вичерпним переліком;

2. Надання недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці;

3. Невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян  за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

 

 

Містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва, або лист з обґрунтуванням підстав відмови.