Послуги

 > 

Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради

 > 

(020-5) Погодження проектної містобудівної документації

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява суб'єкта звернення про надання адміністративної послуги, встановленого зразка, заповнена належним чином (оформлюється адміністратором)
    2. Проект містобудівної документації, розроблений відповідно до чинного законодавства (Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», ДБН В.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території», Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 р. № 290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації» (зі змінами)
    3. Документ, що посвідчує особу
    4. Документ, що підтверджує повноваження особи
    5. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    6. Опис (оформлюється адміністратором)
    7. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України від 06.09.2012 р. № 5203-VI «Про адміністративні послуги»
    2. Закон України від 17.02.2011 р. № 3038-VІ «Про регулювання містобудівної діяльності»
    3. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 р. № 290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації» (зі змінами)
    4. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.07.2011 р. № 108 «Про затвердження типового положення про архітектурно-містобудівні ради»
    5. ДБН В.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території»
    6. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 р. № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
    7. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 р. № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» (зі змінами)

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

 

Строк дії адміністративної послуги:  на строк дії генерального плану міста.

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги: невідповідність завданню на розробку проекту містобудівної документації та державним будівельним нормам.

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян  за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

 Погодження проектної містобудівної документації, або лист з обґрунтуванням підстав відмови.