Послуги

 > 

Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради

 > 

(020-7) Висновок про можливість продовження терміну дії існуючого дозволу на розміщення зовнішньої реклами (Департамент архітектури та містобудування ОМР)

  • Перелік документів необхідних для отримання послуги
    1. Заява суб'єкта звернення про надання адміністративної послуги, встановленого зразка, заповнена належним чином (оформлюється адміністратором)
    2. Лист управління реклами щодо можливості подовження строків узгодження Дозволу на розміщення зовнішньої реклами
    3. Два примірника діючого Дозволу за встановленою формою надані управлінням реклами
    4. Сучасна фотофіксація фасаду будівлі або місця встановлення зовнішньої реклами (розміром 13*9 см)
    5. Документ, що посвідчує особу
    6. Документ, що підтверджує повноваження особи
    7. Талон запису на прийом (оформлюється адміністратором)
    8. Опис (оформлюється адміністратором)
    9. Лист про проходження справи (оформлюється адміністратором)
  • Форми документів (для попереднього заповнення)
  • Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
    1. Закон України від 06.09.2012 р. № 5203-VI «Про адміністративні послуги»
    2. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067 «Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами»
    3. Рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 р. № 4187-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради» (зі змінами)
    4. Рішення Одеської міської ради від 10.06.2015 р. № 6703-VI «Про затвердження переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, у новій редакції» (зі змінами)
    5. Рішення Одеської міської ради від 23.12.2011 р. № 1631 –VI «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстова частина) у новий редакції» зі змінами.
    6. Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.04.2008 р. № 434 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в місті Одесі у новий редакції» зі змінами

 Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто, через уповноваженого представника (при наявності документа, який підтверджує повноваження та посвідчує особу) або поштою (рекомендованим листом з описом вкладення).

Місце звернення:

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради за адресою: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-д.

 

Строк дії адміністративної послуги:  термін дії погодження дорівнює строку, на який видається дозвіл. 

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. подання суб’єктом звернення неповного пакета документів, необхідного для отримання адміністративної послуги, згідно із встановленим вичерпним переліком;

  2. невідповідність поданих документів вимогам законодавства;

  3.  виявлення в документах, поданих суб’єктом звернення, недостовірних відомостей.

Для отримання додаткової інформації та попереднього запису на прийом звертайтесь у Єдиний центр звернень громадян  за номером 15-35 (зі стаціонарного телефону) або (048)705-55-55 (з мобільного).

Погодження дозволу на розміщення зовнішньої реклами, або лист з обґрунтуванням підстав відмови.